دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، تشخیص عنبیه، اثر انگشت و کنترل تردد پالیزافزار

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار

دستگاه حضور و غیاب

شرکت پالیز افزار افتخار دارد که خود را به عنوان یک شرکت حرفه ای، با تجربه بیش از 20 سال در زمینه طراحی و تولید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشت، تشخیص عنبیه، سیستم کنترل تردد و امنیت در ایران به شما معرفی نماید.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

چگونگی انتخاب دستگاه کنترل تردد

دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار | سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲ ق.ظ

اگر شما یک سیستم کنترل دسترسی برای کسب و کار خود نصب می کنید، ممکن است بخواهید مشخص نمایید که کدام کارمندان می توانند به کدام بخش های مختلف ساختمان دسترسی پیدا کنند. در مورد محل های ورود و خروج، ویژگی های فیزیکی ساختمان، هر گونه آسیب پذیری بالقوه، ساعت های کاری و تعداد افرادی که هر روز وارد ساختمان می شوند، همه این موارد را به خوبی در نظر بگیرید. مهم است بدانیم که بهترین سیستم امنیتی برای یک ساختمان همیشه سیستم پیشرفته نیست. ارزیابی دقیق از نیازها و اهداف امنیتی به مدیریت کسب و کار کمک می کند تا سیستمی انتخاب شود که به بهترین شکل امنیت موردنظر را برقرار نماید.

همه دستگاه های کنترل تردد با مشخصات یکسانی تولید نمی شود هر کدام از آنها شاخص های متفاوتی از امنیت و اطمینان را دارند همچنین نیازمندی های شما بسته به مکان فعلی ساختمان کسب و کارتان ممکن است متفاوت باشد. در ادامه آنچه را که نیاز است شما برای انتخاب مناسب دستگاه کنترل تردد بدانید به بیان آنها خواهیم پرداخت.

ادامه این مقاله سودمند در لینک زیر:

www.palizafzar.com/fa

انتخاب دستگاه کنترل تردد

  • دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار