دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، تشخیص عنبیه، اثر انگشت و کنترل تردد پالیزافزار

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار

دستگاه حضور و غیاب

شرکت پالیز افزار افتخار دارد که خود را به عنوان یک شرکت حرفه ای، با تجربه بیش از 20 سال در زمینه طراحی و تولید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشت، تشخیص عنبیه، سیستم کنترل تردد و امنیت در ایران به شما معرفی نماید.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار | يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۴۰ ب.ظ

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تیتان، اولین دستگاه حضور و غیاب چهره ایرانی، با قابلیت شناسایی 500,000 کاربر، 10 میلیون تردد، 20,000 عکس تردد، 50,000 چهره و 200,000 تمپلیت اثر انگشت می باشد. مشخصات فنی این دستگاه تشخیص چهره شامل سیستم عامل اندروید، پردازنده 1.5 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5 اینچ رنگی تمام لمسی و مجهز به دو عدد دوربین با قدرت تشخیص تا فاصله 1.5 متر می باشد. دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره TITAN جهت برقراری ارتباط با نرم افزار حضور و غیاب از درگاه های ارتباطی LAN, RS232, RS485, USB, Wiegand و WiFi بهره می برد. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تیتان قادر به کار در دمای 60 ~ 20- و با حداکثر رطوبت نسبی 80 درصد می باشد. سنسور اثر انگشت دستگاه تشخیص چهره تیتان از نوع ضدتقلب و ضدخش با کیفیت 500DPI می باشد و دستگاه مجهز به کارتخوان کارت های بدون تماس 125 کیلوهرتز یا کارت مایفر با فرکانس 13.56 می باشد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی