دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، تشخیص عنبیه، اثر انگشت و کنترل تردد پالیزافزار

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار

دستگاه حضور و غیاب

شرکت پالیز افزار افتخار دارد که خود را به عنوان یک شرکت حرفه ای، با تجربه بیش از 20 سال در زمینه طراحی و تولید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشت، تشخیص عنبیه، سیستم کنترل تردد و امنیت در ایران به شما معرفی نماید.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره TFace 105

دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار | جمعه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۰، ۰۱:۳۴ ق.ظ
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره TFace 105

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره TFace 105 با قابلیت ثبت چهره، کارت، رمز و QR Code جدیدترین محصول شرکت پالیزافزار می باشد. طراحی این دستگاه مطابق با آخرین الگوریتم ها و فناوری تشخیص چهره بر پایه هوش مصنوعی می باشد که قابلیت شناسایی 5 نفر به طور همزمان در کمتر از یک ثانیه را فراهم نموده است. این دستگاه قابلیت تشخیص چهره افراد حتی با وجود ماسک پزشکی را دارد، دستگاه ثبت چهره TFace 105 قابلیت تشخیص چهره افراد در محیط های خیلی پرنور در روز یا شب و یا در محیط های بسیار تاریک و کم نور را از طریق مادون قرمز فراهم نموده است. دستگاه حضور و غیاب چهره TFace 105 می تواند در مصرف برق نیز صرفه جویی نماید، بدین طریق که از طریق تنظیمات دستگاه می توانید دستگاه را در حالت LockScreen قرار دهید تا صفحه نمایش در حالت نمایشگر خاموش قرار گیرد و هر زمان که کاربر روبروی دستگاه قرار گرفت و صفحه نمایش را لمس نمود، فورا دوربین ها و کارتخوان دستگاه در حالت شناسایی و ثبت کنترل تردد قرار خواهند گرفت.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره TFace 105 در حال اسکن QR Code

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره TFace 105 قادر به شناسایی QR Code از روی موبایل جهت شناسایی پرسنل می باشد، این دستگاه کنترل تردد می تواند افراد را از فاصله 50 سانتی متر تا حدوده 3 متر به راحتی تشخیص دهد. از مشخصات فنی این دستگاه می توان به صفحه نمایش 5 اینچ لمسی تمام رنگی، دوربین های دوگانه با مادون قرمز، درگاه TCP/IP, USB و وایفای اختیاری اشاره نمود. دستگاه حضور و غیاب TFace 105 قابلیت اعلام پیام تبریک روز تولد در صورت وارد کردن تاریخ تولد هنگام ثبت کاربر در دستگاه کنترل تردد را دارد. دستگاه کنترل تردد TFace 105 با ظرفیت ثبت 5 هزار چهره، 5 هزار کارت، 500 هزار رکورد تردد و دارای CPU قدرتمند دو هسته ای و پشتیبانی از 20 زبان زنده دنیا انتخابی بسیار مناسب جهت دفاتر دولتی یا خصوصی، ساختمان های اداری، محیط کارگاهی داخلی یا بیرونی و دانشگاه ها می باشد.

جهت دانلود کاتالوگ و یا اطلاعات بیشتر درباره دستگاه TFace-105 می توانید از طریق لینک زیر مستقیما به صفحه این محصول در وبسایت پالیزافزار هدایت شوید:

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره TFace 105

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی