دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، تشخیص عنبیه، اثر انگشت و کنترل تردد پالیزافزار

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار

دستگاه حضور و غیاب

شرکت پالیز افزار افتخار دارد که خود را به عنوان یک شرکت حرفه ای، با تجربه بیش از 20 سال در زمینه طراحی و تولید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشت، تشخیص عنبیه، سیستم کنترل تردد و امنیت در ایران به شما معرفی نماید.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

انواع دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار | سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۱ ب.ظ

انواع دستگاه حضور و غیاب

از دستگاه های حضور و غیاب جهت ردیابی تردد ورود و خروج پرسنل در محل کار استفاده می شود. دستگاه های حضور و غیاب کارفرمایان را قادر می سازد تا زمان دیر رسیدن، خروج زودهنگام، مرخصی های ساعتی در طول روز و غیبت ها را به طور مستقیم نظارت کنند. سیستم های حضور و غیاب به دو دسته کلی دستی و خودکار تقسیم می شوند.

سیستم های دستی مبتنی بر کاغذ بودند که زمان های ورود و خروج پرسنل بر روی کاغذ چاپ می شد. استفاده از این نوع سیستم ها بسیار کار طاقت فرسایی در محاسبه حقوق و دستمزد بود و گاهی محاسبه حقوق و دستمزد تا چند روز به طول می انجامید از سوی دیگر پرداخت دیرهنگام حقوق پرسنل موجب نارضایتی آنان می گردید.

با ظهور کامپیوترها دستگاه های حضور و غیاب کارتی به بازار عرضه شدند که جهش بزرگی در سیستم های حضور و غیاب به وجود آمد و به دنبال آن با رشد روزافزون تکنولوژی دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی و تشخیص چهره پدید آمدند.

جهت ادامه مطالعه این مقاله  و مشاهده ویدئوی کوتاه سیر تکامل دستگاه های حضور و غیابمی توانید به این لینک مراجعه نمایید:

 

انواع دستگاه حضور و غیاب

انواع دستگاه حضور و غیاب

  • دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره UBio-X Pro Lite

دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار | يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۷ ق.ظ

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

  • دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مجهز به سیستم عامل اندروید 4.0
  • مجهز به صفحه نمایش لمسی و تمام رنگی 5 اینچی (Touch Screen)
  • قابلیت نگهداری و ذخیره 10 میلیون رکورد تردد در حافظه داخلی دستگاه تشخیص چهره
  • دستگاه حضور و غیاب ثبت چهره دارای دو دوربین داخلی جهت شناسایی چهره و عکسبرداری به هنگام تردد
  • ساعت حضور و غیاب با قابلیت کارکرد با کارتخوان RF (125 KHz) و یا Mifare (13.56 MHz)
  • جدیدترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با تعیین هویت چندگانه : چهره، اثر انگشت، کارت بدون تماس RFID شناسایی چهره کمتر از 1 ثانیه از طریق اسکن اسکلت بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای صورت کاربر، عدم تاثیر تغییرات ظاهری و تغییر فریم عینک طبی، طول عمر طولانی دستگاه بدلیل عدم تماس مستقیم با کاربر که احتمال آسیب رسانی به آن نیز به صفر می رسد.

جهت مشاهده سایر مشخصات و دریافت کاتالوگ می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

دستگاه حضور و غیاب ثبت چهره

  • دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار

قیمت دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار | دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۴ ب.ظ

از آنجایی که ابزارهای محیط کار بیش از پیش به سمت پویایی در حال حرکت است، بسیار مهم است که یک سیستم مدرن مطابق با آخرین تکنولوژی روز داشته باشیم. مطمئنا با پیشرفت دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و لپ تاپ ها متوجه می شویم که فعالیت های تجاری بیشتر در خارج از محل کار به صورت آنلاین و دورکاری در حال انجام است. بنابراین مدیریت نگهداری داده ها به صورت آنلاین بسیار ضروری است. با استفاده از دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشت و کارتی مدیران می توانند به راحتی کارمندان خود را از هر مکانی نظارت نمایند. بدین معنی که بدون توجه به جایی که هستید می توانید اطلاعاتی در مورد میزان ساعات کارکرد کارمندان خود داشته باشید. شما می توانید تردد پرسنل را در گوشی هوشمند، لپ تاپ، کامپیوتر خانگی یا هر وسیله دیگری به طور آنلاین مشاهده نمایید. اما چگونه می توانیم یک دستگاه حضور و غیاب مناسب محل کار خود انتخاب نماییم؟ مهم ترین فاکتوری که در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب اغلب مورد توجه بسیار قرار می گیرد، کیفیت و قیمت دستگاه حضور و غیاب می باشد. چه بسیار دستگاه هایی وجود دارند که با قیمتی ارزان فروخته شده اما به علت عدم کیفیت کافی و یا در نظر نگرفتن سایر شرایط به هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب، سازمان متضرر شده و هزینه مجددی برای خرید دستگاه حضور و غیاب پرداخته اند. اکنون قصد داریم مهم ترین شاخص هایی که در تعیین قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشتی و کارتی تاثیر بسزایی دارند را معرفی نموده تا شما عزیزان با آگاهی کامل اقدام به خرید ساعت حضور و غیاب نمایید.

عوامل موثر بر قیمت دستگاه حضور و غیاب:

ادامه این مقاله را می توانید در لینک زیر دنبال نمایید:

 

 

قیمت دستگاه حضور و غیاب

  • دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار