دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، تشخیص عنبیه، اثر انگشت و کنترل تردد پالیزافزار

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار

دستگاه حضور و غیاب

شرکت پالیز افزار افتخار دارد که خود را به عنوان یک شرکت حرفه ای، با تجربه بیش از 20 سال در زمینه طراحی و تولید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشت، تشخیص عنبیه، سیستم کنترل تردد و امنیت در ایران به شما معرفی نماید.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان

دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار | جمعه, ۱۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۲۳ ب.ظ

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان تایمکس پلاس

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان تایمکس پلاس

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان تایمکس پلاس با ظرفیت ثبت 150,000 تردد همراه با نمایش اسامی پرسنل در هنگام ساعت زنی و با قابلیت شناسایی افراد با روش های اثر انگشت، شناسه، رمز ، کارت و یا ترکیبی از آنها به همراه جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در شرکت پالیزافزار تولید و به مرحله عرضه رسیده است. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی تایمکس پلاس با ابعاد 40*215*155 میلیمتر و وزن 480 گرم انتخابی مناسب جهت استفاده در محیط هایی با دمای کاری 50 تا 0 درجه سیلیسیوس و حداکثر رطوبت نسبی 90 درصد می باشد.

سنسور اثر انگشت دستگاه حضور و غیاب ارزان تایمکس پلاس

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی تایمکس پلاس مجهز به حسگر کره ای ضدخش با کیفیت 500 DPI و توانایی شناسایی اثر انگشت تقلبی و زنده را دارد، بدین معنی که اثر انگشت های تقلبی ساخته شده با مواد سیلیکون، پلاستیک، فیلم، کاغذ و غیره در دستگاه تایید و شناسایی نمی گردد. از برجسته ترین ویژگی این سنسورها می توان به ضدخش، ضدتقلب بودن و همچنین فعال شدن حسگر خودکار اثر انگشت به هنگام لمس اثر انگشت واقعی انسان زنده اشاره نمود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی