دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، تشخیص عنبیه، اثر انگشت و کنترل تردد پالیزافزار

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار

دستگاه حضور و غیاب

شرکت پالیز افزار افتخار دارد که خود را به عنوان یک شرکت حرفه ای، با تجربه بیش از 20 سال در زمینه طراحی و تولید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشت، تشخیص عنبیه، سیستم کنترل تردد و امنیت در ایران به شما معرفی نماید.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

انواع دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار | سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۱ ب.ظ

انواع دستگاه حضور و غیاب

از دستگاه های حضور و غیاب جهت ردیابی تردد ورود و خروج پرسنل در محل کار استفاده می شود. دستگاه های حضور و غیاب کارفرمایان را قادر می سازد تا زمان دیر رسیدن، خروج زودهنگام، مرخصی های ساعتی در طول روز و غیبت ها را به طور مستقیم نظارت کنند. سیستم های حضور و غیاب به دو دسته کلی دستی و خودکار تقسیم می شوند.

سیستم های دستی مبتنی بر کاغذ بودند که زمان های ورود و خروج پرسنل بر روی کاغذ چاپ می شد. استفاده از این نوع سیستم ها بسیار کار طاقت فرسایی در محاسبه حقوق و دستمزد بود و گاهی محاسبه حقوق و دستمزد تا چند روز به طول می انجامید از سوی دیگر پرداخت دیرهنگام حقوق پرسنل موجب نارضایتی آنان می گردید.

با ظهور کامپیوترها دستگاه های حضور و غیاب کارتی به بازار عرضه شدند که جهش بزرگی در سیستم های حضور و غیاب به وجود آمد و به دنبال آن با رشد روزافزون تکنولوژی دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی و تشخیص چهره پدید آمدند.

جهت ادامه مطالعه این مقاله  و مشاهده ویدئوی کوتاه سیر تکامل دستگاه های حضور و غیابمی توانید به این لینک مراجعه نمایید:

 

انواع دستگاه حضور و غیاب

انواع دستگاه حضور و غیاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی