دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، تشخیص عنبیه، اثر انگشت و کنترل تردد پالیزافزار

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار

دستگاه حضور و غیاب

شرکت پالیز افزار افتخار دارد که خود را به عنوان یک شرکت حرفه ای، با تجربه بیش از 20 سال در زمینه طراحی و تولید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشت، تشخیص عنبیه، سیستم کنترل تردد و امنیت در ایران به شما معرفی نماید.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

ارتباط با دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار | دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۰۷ ق.ظ

برخلاف روش های سنتی مانند کارت های پانچ و برگه های کاغذ، سیستم های حضور و غیاب دیجیتال امروزی چیزی فراتر از ثبت زمان تردد به هنگام ورود و خروج کارمندان ارائه می دهند. تولید و اختصاص برنامه ها ، مدیریت مرخصی ها و پیگیری مدت زمان کار کارکنان در زمان های مشخص شده از دیگر ویژگی هایی است که کارفرمایان با استفاده از دستگاه های حضور و غیاب بدست می آورند. در ادامه گزارش مفصلی از ویژگی ها و ابزارهای ارائه شده برای سیستم های حضور و غیاب ارائه خواهیم داد.

ارتباط با دستگاه حضور و غیاب:

ثبت کارتزنی زمان ورود و خروج: بیشتر سیستم های حضور و غیاب به کارمندان روش های مختلفی برای زمان حضور و خروج روزانه خود ارائه می دهد. گزینه های محبوب شامل دستگاه های حضور و غیاب، مرورگرهای وب و اپلیکیشن های تلفن همراه هستند. همچنین برخی سیستم های دیگر نظیر تلفن،Apple Watch ، شبکه های اجتماعی، پیام های متنی و Slack (کانالی جهت کنترل ریموت وظایف کاربران) امکان ثبت زمان ورود و خروج را فراهم می کنند.

ویژگی های بهترین دستگاه حضور و غیاب:

بیومتریک: اطمینان از عدم ورود و خروج کارمندان به جای همکارانشان، یکی از فاکتورهای اساسی است که همواره کارفرمایان مدنظر خود قرار می دهند. برای جلوگیری از تقلب و کارتزنی بجای یکدیگر بسیاری از سیستم های حضور و غیاب سطوح مختلفی از شناسایی بیومتریک را ارائه می دهند. شناسایی بیومتریک شامل دستگاه های حضور و غیابی است که در هر بار ورود و خروج اسکن اثر انگشت یا چهره موردنیاز است و یا دستگاه های ساعت زنی آنلاین و تحت وب که در هر بار ورود و خروج توسط دوربین سیستم فرد شناسایی می شود.

 

ارتباط با دستگاه حضور و غیاب

 

نظرات  (۱)

😍🥰🤩سلام خسته نباشید واقعا با این وبلاگ عالی و خفنتون دستتون درد نکنه براتون یه پیشنهاد عالی دارم  فقط کافی برید به سایت ماریاتل یه سر بزنید تلفن همراه مورد دلخواه خودتونو راحت بخرید با خیال راحت و گارانتی رسمی

https://mariatell.com/ 👈👈🛒👈👈

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی