دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، تشخیص عنبیه، اثر انگشت و کنترل تردد پالیزافزار

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار

دستگاه حضور و غیاب

شرکت پالیز افزار افتخار دارد که خود را به عنوان یک شرکت حرفه ای، با تجربه بیش از 20 سال در زمینه طراحی و تولید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشت، تشخیص عنبیه، سیستم کنترل تردد و امنیت در ایران به شما معرفی نماید.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

دستگاه حضور و غیاب کارتی

دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار | شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۲۰ ب.ظ

دستگاه حضور و غیاب کارتی AC1100 پالیزافزار

دستگاه حضور و غیاب کارتی AC1100 مجهز به صفحه نمایش 4 اینچ لمسی تمام رنگی و دوربین داخلی جهت ثبت تصاویر پرسنل به هنگام تردد می باشد. این ساعت حضور و غیاب کارتی قابلیت اتصال به موبایل را دارد تا بتوان از طریق ارتباط بلوتوث درب را برای مهمان های دعوت شده، به هنگام ورود و خروج کنترل نماید. حداکثر تعداد شناسایی کاربر در این دستگاه حضور و غیاب کارتی برابر با 200,000 نفر و همچنین قابلیت ذخیره سازی یک میلیون رکورد تردد را دارد. کارت های هوشمند بدون تماسی که در در این دستگاه حضور و غیاب مورد شناسایی قرار می گیرند عبارتند از: 125KHz, 13.56MHz, Felica, SAM Slot دستگاه حضور غیاب کارتی AC1100 با دارا بودن CPU:1GHz به عنوان بهترین دستگاه حضور غیاب کارتی پالیزافزار منتخب شده است که دارای درگاه های ارتباطی فراوانی مانند TCP/IP, RS232, RS485, Wiegand, Bluetooth, USB, Wi-Fi(optional) می باشد. برق مورد استفاده این دستگاه کنترل تردد کارتی برابر با 12 ولت و ماکسیمم 580 میلی آمپر می باشد. این دستگاه حضور و غیاب کارتی قابلیت عملکرد صحیح در شرایط مختلف آب و هوایی از دمای 60 الی 20- را دارد، قیمت دستگاه حضور و غیاب کارتی پالیزافزار نسبت به سایر مدل های موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد و همراه با یک سال گارانتی رایگان می توانید این دستگاه را سفارش دهید. جهت مشاهده تصاویر بیشتر و ویدئوی آموزشی در ارتباط با نحوه کار با دستگاه حضور و غیاب کارتی می توانید بر روی لینک تصویر یا نوشته برجسته شده در متن کلیک نمایید.

دستگاه حضور و غیاب کارتی

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی